Stopem na rally 2019

Den první - Kemp merkur - Pasohlávky

Výlet stopem na rally, spojil jsem s túrou a stopem na šest dní.První auto mě zastavilo po 25 minutách.Trochu déle, než jsem čekal.Byly to dva mladící,směřující do Kolína. Taky dost cestovali,živili se výlety na raftech.V Kolíně jsem se musel dostat na okraj města.Za krátkou chvíli mi zastavilo další auto.Chlápek jel do Zlína pracovně. Taky dobrý pohodář.Konverzací nám cesta utekla.Za nedlouho jsem byl v Brně.Nečekal jsem,že za tak krátkou dobu se dostanu tak daleko. V supermarketu jsem dal oběd a snažil se zjistit,kterým směrem se vydat.Jen v telefonu obě moje offline navigace chtěli aktualizace před tím než naběhli. Tak jsem použil mapu a vydal jsem se podél dálnice a hledal nějakou výpadovku po 1,5km jsem zjistil,že musím ještě kus po dálnici.
Tak jsem se rozhodl,že zkusím ten kousek jet autobusem.Tak jsem se vrátil zpátky na autobusovou zastávku.Autobus měl jet za 7 minut.Tak jsem se posadil na batoh a čekal. Najednou autobus profrčel kolem.Pak jsem si všiml,že na ceduli zastávky je napsáno zastávka na znamení.Nechtěl jsem čekat hodinu,tak jsem zkoušel chytit stopa. Nevěřil jsem,že se mi podaří někoho stopnout.Během chvíle mi zastavil další mladík.Pak jsem se dozvěděl,že on je učitel chemie. Vystoupil jsem na jednom výjezdu z dálnice,kde to do kempu bylo kousek do Pasohlávek.Asi 6km.
Rozhodl jsem se,že ten kousek dojdu.Trochu jsem to podcenil, v tomhle vedru mi ten kousek přišel jak věčnost. Ještě mi došla voda.Nakonec jsem po 2 hodinách přišel do kempu k zadnímu vchodu.Po cestě jsem potkaval Cadilaky.V kempu Probíhal sraz amerických aut. Vstupné na sraz byl 500kč.Což jsem nechtěl platit nato,že jsem potřeboval přespat jednu noc.poslali mě k hlavní bráně,kde je možné se ubytovat.Musel jsem celý kemp obejit což bylo dalších 1-2km. Kolem 17hod bylo stále šílené horko.V kempu jsem zaplatil 60kč s tím,že budu spát pod širákem.

Den druhý - Rally Hustopeče

strom Z Rána bylo pěkné horko tak jsem na pláži aktualizoval navigaci v telefonu a naplánoval další cestu na rally do Hustopeče.Z kempu jsem musel jit kolem 6km,než jsem se dostal na hlaví silnici do Hustopeče.Když jsem viděl cestou stojící kolony aut tak jsem byl rád,že jdu pěšky.Konečně jsem se dostal na hlavní silnici.Asi po 5 minutách mi zastavil další mladík.Byl to slovák,který pracoval v Rakousku jako kuchař.Cestu jsme společnou měli jen kousek,ale i tak mi těch 15km pomohli.Zbývalo mi 6km čas jsem měl dobrý,tak jsem se rozhodl,že ten kousek opět dojdu.Když jsem došel do Hustopeče na náměstí,tak jsem zahlídl postavenou rampu na rally a některé pořadatele,kteří mi poradili s programem a místem odkad rally sledovat.Měl jsem 2 hodiny se na místo dostat než se rally pojede. Cestou jsem minul velký ranč a spoustu koní.A za chvíli jsem byl u trati závodu.Měl jsem dost času si okolí projít.Pak jsem se přidal k Litevcům a šel kousek s nimi. Všichni šli na lehko nebo si nesli židličku.Jen já sebou nesl velký batoh.Když jsem procházel k místu,které se mi zamlouvalo tak jeden ze tří mladíku se mé ptá jestli jdu na rally nebo tu procházím na túru :-).Vypadal jsem jak zbloudilí turista :-).Tak jsem se dal s nimi do řeči a ukempil jsem se u nich.Dozvěděl jsem se,že dva z nich byli z jednoho týmu jako mechanici. Po závodě většina lidi odešla pryč.Místo se mi zamlouvalo na přespániPo vyšlápnuti kopce vinice jsem našel lepší místo na přespání.Než jsem stačil rozdělat stan. Přijeli z vrcholu kopce majitele sadu,aby se podívat na noční rally.Když mi to řekli,tak mě překvapilo,že se rally pojede na stejné trati.

Den třetí - Přehrada Brno

strom Ráno jsem se rozhodl si udělám zastávku na přehradu v Brně. Nejdřív jsem se snažil stopovat na vjezd na dálnici,ale moc aut nejezdilo.Ttak jsem přešel na souběžnou silnici s dálnici.Ani tam to nebylo o moc lepši po hodině a půl se otvírat supermarket. Batoh jsem odhodil do křoví u benzínky a šel si nakoupit.Pak jako zázrakem jsem chytil první stopa.Mladík jel s Avii na stavbu.A,že do Brna jede až odpoledne. Za nedlouho odbočoval ze silnice tak jsem vystoupil a čekal na další auto.Tentokrát chlápek jel do Brna s tím,že se musí zastavit na benzínce,kde ho někdo čeká. Když jsme přijeli,tak bylo vidět,že jeho kamaráda trochu překvapilo,že nejede sám :-).Vyzvedl balíček a pokračovali jsme.Moc upovídaný nebyl.Tak jsme tak moc nepokecali. A opět jsem byl v Brně.Nyní jsem musel zjistit jak se dostat přes celé Brno na přehradu.Nakonec jsem došel na autobusovému nádraží.Řekli mi,že musím jet autobusem a pak tramvají. Jen byl problém s tím,že hodinový lístky na tramvaj jsou všude vyprodané.Po půl hodině jsem došel na tramvaj s automatem,kde jsem si koupil lístek.Tramvaj jela až k přehradě. Prošel jsem okolí přehrady.Překvapilo mě,že nikde nechtěli vstupné na pláž.Po chvíli začali houkat policajti a přiletěla helikoktéra někoho zachraňovat na přehradu.Pak jsem šel hledat kemp. Když scházím z jedné cesty k vodě tak chlápek co si právě zamkl auto se mě ptá.Kampak jsem se to vydal :-).Tak mu povídám,že hledám kemp.Tak jsme měli cestu a ukázal,kde co je. Ještě pak jsme prohodili půl hodiny pár slov.Poté jsem pokračoval v hledání kempu.Nepodařilo se mi najít kemp.Ani jsem se moc nesnažil v tom vedru kemp najit.Šel jsem k vodě na pláž. K večeru jsem se rozhodl,že budu spát pod širákem na pláži.Ráno jsem se probudil a z levé strany vedle mě asi 5 metru sedí rybář a z druhé strany další třpitkuje.Docela šok probuzení.

Den čtvrtý - Hrad Mírov

Posnídal jsem a vydal jsem se na hrad Mírov.Asi hodinu mi trvalo se dostal k nějaké hlavní silnici.Po chvíli jsem měl stopa.Paní která mě zastavila tak mi cestou povykládala,kde se co těžilo,kde se co nachází,takže jsem měl cestu s výkladem.Docela to krouhala do zatáček a říká,ať se nebojím,že to tu dobře zná. Vypráví mi, že jednou měla podhuštěný gumy a že ji to v zatáčkách docela hvízdalo.V Mohelnici,jsem šel na túru 40 km.Když jsem došel na Hrad Mírov udělal jsem pár fotek a pak jsem přišel blíž a přečetl,že se tam nesmí fotit.Ono nebylo pomalu co,nic moc k vidění tam nebylo.Přespal jsem poblíž na jednom kopci.

Den pátý - Vyhlídka Bradlo

strom Ráno jsem pokračoval na vyhlídku Bradlo. Odpoledne jsem dorazil na vrchol Bradla.S 12 kilovým batohem vystup dal trochu zabrat,ale stálo to zato.Moc jsem se tam nezdržel,jelikož jsem chtěl přespat někde dole. Tak jsem šel zpět dolů.Byl jsem z toho horka a celodenní chůze trochu unavený.Bylo docela pozdě.Tak jsem se zastavil v hospodě na jedno.Poté jsem pokračoval v hledání místa na přespáni. Přespal jsem na jedné velké louce.

Den šestý - Cesta zpět

Vstával jsem brzo ráno, jelikož jsem počítal s tím,že budu muset zas jít pěkný kus cesty pěšky.Když jsem procházel vesnicí,tak projíždějící chlápek v Avii mi nabídl jestli se nechci svést.Zajímalo ho co pak tu dělám,že sem moc lidi nezavítá.Tak mu vyprávím,že jsem se chtěl podívat na Bradlo,že to místo znám z videi jednoho pohodáře co tu v okolí byli. Co cestuje po Evropě na koni.Dále po pár menších stopech se mi poštěstilo zastavit chlápka,který jel do Poděbrad pro motor.A stejně jako já nikam nespěchal.Tak jsme se zastavili na třešně. Vyprávěl mi jak chodí fotit medvědy a vlky.Na oplátku jsem mu v Poděbradech pomohl s nakládkou motoru.Jelikož jsem se potřeboval zastavit ve městě,tak jsem ten kousek dojel vlakem.